Monday, August 31, 2009

Bila posa tiba ari raya akan menjelma


salam semua... dah lama aku tak hapdet aku pya blog nih tetiba rasa gatal lak tgn aku nih nak menaip...

Bila tiba bln posa nih tingat plk aku kat kg... dah lama tak blk kg, nak2 taun nih aku raya kat kl.. maklumlah kena ikut turn...

Masa kat kg bln posa cam nih memang best tingat masa muda remaja dulu...
aku masih igt pada satu masa dibln posa aku n my friend lepak2 kat satu tapak perumahan yg dlm proses pembinaan..
kat situ ada satu kolam takungan yg tak bpa dlm tak bapa cetek.. kitaorang slalu gak bekubang kat situ.. masa tu ada sebuah umah yg dah ada org duduk.. dlm umah tu ada sowang awek cun...
sambil lepak2 kitaorg usya la awek tu ...masing2 nak tak try la...
masa tu aku ada sorang kawan yg tgh try gak nak usya awek tu..

dlm diam2 rupanya member nih dah lama cucuk jarum ... msk plak tu jarum tu.... ampeh tul!
ceh! tolopeh den...

Tapi aku respek abih la kat member aku nih, dia punya jarum terus lekat smpai skang...
dah ada anak sowang pon....
Sapa kata cinta monyet tkleh kekal? buktinya dah ada.. aman bahgia smpai skang..

wa caya la lu bro...


Bln posa camni klu kat kg kitaorg slalu gak gi terawih ....tapi sebenarnya gi terawih sbb nak mkn nasi moreh.. sedap ooo....
lain2 aktivity apa lg klu tak main meriam besi...kekadang tu smpai bapak polisi dtg la...
apalagi cabut la...

time2 bln posa nih la jgk kitaorang bergayut kat public phone smpai pg...almaklumla awek ramai masa tu... smpai bila tepon tk bleh nak igt nama...main hantam sajala....

mlm raya main meriam smpai pg ...klu tak pun melalak la smpai pg...janji hepi..
tu yg kekadang rasa cam nak jadik muda remaja blk tu...best ooo... ari
raya tkde aktiviti sgt...lepas semayang raya, jln2 umah member jer mkn ketupat smpai penin....

k.. sebenarnya aku tkde idea nak citer.. saja jer nak mengarut kat sini... smpai disini saja utk ari ni...tak tau bila la lg aku nak apdet blog nih...

smpai jmpa lagi...

http://specialgila.blogspot.com/2006/08/promosi-lesen-memandu.html

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home